lördag 8 juni 2019

Bröllop i pingst

Den 8 juni 1994 tog jag min studentexamen vid Österportskolan i Ystad. Inte kunde jag då ana att jag 25 år sedan skulle få förtroendet att samla bildminnen åt Åsa och Stefan på deras bröllopsdag på Karlaby Kro på Österlen.

Åsa önskade bilder till en fotobok med både traditionella foton på brudparet med barnen, under vigsel och mingel efter. Dagen innan bröllopet kom en önskan som tappats bort, att ordna en gruppbild på dem och gästerna. Det blev en utmaning! Men jag blev räddad av att balkongen på Karlaby gick att använda. Faktiskt kalasbra bild blev det. Duktiga gäster som ville foga sig efter instruktioner av såväl Stefan som mig.

Snart är bilderna klara för leverans till mina uppdragsgivare. Här följer några av mina favoriter. Grattis än en gång och alla mina lyckönskningar till detta härliga par!

Förenade i kärlek 
Humor och glädje - finaste paret!



Åsas håruppsättning

Åsa & Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar